Haemme asiakkaallemme toimistotyöntekijää Lohjalle!
Työ pitää sisällään muun muassa tietojen syöttämistä järjestelmiin sekä työmaiden kontaktointia.
Toivomme hakijalta aikaisempaa kokemusta toimistotehtävistä, excelin ja muiden toimisto-ohjelmien hallintaa, sujuvaa suomen kielen taitoa, englannin ja ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi. Hyviä asiakaspalvelutaitoja ja reipasta ja hyvää asennetta. Työssä vaaditaan itsenäistä ja vastuullista työotetta.
Työaika arkisin klo 7-15.30.
Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä ja jatkuvat syyskuun loppuun saakka tai mahdollisesti vuoden loppuun asti.
Mikäli olet hyvän motivaation omaava tekijä, jätä hakemuksesi pian oheisen hakulomakkeen kautta! Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Jäikö kysyttävää? Lisätietoja voi kysellä joko sähköpostitse tai puhelimitse; sari.lehtinen@rtkhenkilostopalvelu.fi, 044 7978718
RTK-Henkilöstöpalvelu auttaa työntekijöitä ja työn tarjoajia löytämään toisensa nopeasti ja suoraviivaisesti. Tunnemme työelämän tarpeet erinomaisesti, mikä mahdollistaa erinomaisen osumatarkkuutemme. Näin olemme mukana tukemassa asiakkaittemme liiketoimintaa.
Olemme työntekijöillemme luotettava ja joustava työnantaja, joka valvoo etuasi ja on läsnä ja tukena arjessasi - sekä perinteisissä että digitaalisissa kanavissa.
Meillä on aina haku päällä – tutustu työpaikkojen kirjoon, täytä hakemus tai ota yhteyttä ja anna meidän hoitaa loput: www.rtkhenkilostopalvelu.fi/avoimet-tyopaikat/