RekryMarkkinoinnin ratkaisut - RTK-Henkilöstöpalvelu

RTK-Henkilöstöpalvelu

RekryMarkkinointi

Löydetäänkö osaajat yhdessä uudella tavalla?
 
 

RekryMarkkinointi

Löydetäänkö osaajat yhdessä uudella tavalla?

Rekrytointi on muuttunut kilpailuksi parhaista osaajista. Osaajat ovat myös entistä kriittisempiä valitessaan työnantajia. Positiivisesta työnantajamielikuvasta on tullut entistä tärkeämpää.

Osaavan työvoiman saatavuuden ennakoidaan olevan yksi keskeisimpiä menestymiseen ja toimintaedellytyksiin vaikuttavia tekijöitä maassamme tulevina vuosina. Väkeä eläköityy enemmän kuin uutta työvoimaa tulee markkinoille. Kilpailijasi kilpailee kanssasi myös työvoimasta. Tänä päivänä rekrytointi tarkoittaa sitä, miten myyt yrityksesi asiantuntijalle tai osaajalle, jonka haluat yritykseesi töihin. 

Rekrymarkkinointi auttaa yrityksesi mielikuvan myymisessä

Yrityksen myyminen juuri oikealle osaajalle edellyttää uudenlaista markkinointia; Rekrymarkkinoinnilla varmistat että yrityksesi tavoittaa potentiaaliset asiantuntijat digitaalisista kanavista ja saa oikeat osaajat kiinnostumaan yrityksestäsi, työntekijöistäsi ja toimintakulttuurista kertovasta tarinasta.

RTK-Henkilöstöpalvelun vankka osaaminen rekrytointiprojektien läpivievänä asiakkaidemme hyväksi yhdistyy digitaalisen markkinoinnin hyödyntämiseen ja rekrytointia tukevaan tapaan tuoda avoinna olevat tehtävät niiden osaajien tietoisuuteen, jotka eivät välttämättä hae itse aktiivisesti uutta työtä. Tuloksena on yrityksesi rekrymarkkinointikampanja, johon törmätään ja johon reagoidaan tavalla, joka kehittää työnantajamielikuvaa sekä luo houkuttelevuutta.

Tarjoamme vaivattoman ja kokonaisvaltaisen kokonaisuuden, jossa et jää yksin vain kauniiden kuvien ja tarinan kanssa. Hakijoiden yhteydenotoista puhumattakaan. Menestyksekkään RekryMarkkinoinnin kampanjamme jälkeen markkinoiden nykyaikaisimmat rekryratkaisumme, laajat verkostomme sekä asiantuntijoidemme osaaminen on käytössäsi jatkamaan rekrytointi maaliin saakka.

 

Osaavan työvoiman saatavuus ei ole itsestäänselvyys

Aktiivisesti työtä etsivien henkilöiden määrä on laskenut merkittävästi tässä poikkeuksellisen korkean työllisyyden aikana.

Työnhakijoiden passiivisuus on vaikuttanut niiden silmäparien lukumäärään, jotka etsivät aktiivisesti tietoa avoimista mahdollisuuksista työpaikkaportaaleissa. Tämä tarkoittaa sitä, että perinteinen ilmoitushaku ei enää tuota toivottua tulosta.

71 % yrityksien rekrytoijista kokee pätevien hakijoiden löytämisen vaikeaksi
(63 % 2017)
Kansallinen Rekrytointitutkimus 2018

 

Laitetaan tarpeesi löytämään osaaja

Tänä päivänä tehokkain rekrytointi perustuu siihen, miten saat ilmoituksesi avoinna olevasta tehtävästä ujutettua työssäkäyvän ammattilaisen arkeen. Tehokkain kanava viestintään on sosiaalinen media.

Sosiaalisen median kanavat seulovat käyttäjilleen sisältöä nähtäväksi heidän käyttäytymisensä sekä käyttäjän itsestään antamansa tiedon perusteella ja juuri tämän vuoksi tarjoaa erinomaiset kohdennetun mainonnan ratkaisut.

Mitä rekrymarkkinointi on?

Rekrytointimarkkinointi tarkoittaa tuloksellista yrityksen tunnettuuden ja vetovoimaisuuden lisäämistä oman toimialan ammattilais- ja asiakasverkoston sisällä. Rekrytointimarkkinointi rakentuu yrityksen työyhteisön tarinan ympärille, jonka tulokset on helposti mitattavissa saatujen laadukkaiden työhakemusten määränä.

Rekrymarkkinointimme lisää yrityksesi tunnettuutta, luotettavuutta ja vetovoimaisuutta. Se tuo sinulle lisää hakemuksia juuri oikeilta osaajilta ja samalla yrityksesi tunnettuus ja vetovoimaisuus lisääntyvät.

 

KEINOT

Rekrymarkkinoinnin kampanja toteutetaan monikanavaisesti, jotta altistumisia kohderyhmän joukossa on mahdollista saada niin ammatillisen kuin vapaa-ajan kanavapresenssissä.

Sosiaalisen median kohdennettu kampanja suunnitellaan aina räätälöidysti haettavan osaajan tai osaajien kokemus-, osaamis-, ja työyhteisötaustan mukaisilla määreillä.

Kohdennamme rekrymarkkinoinnin toimenpiteet tarkasti juuri siihen maantieteelliseen sijaintiin, jossa näemme osaajien viettävän aikaa. Raportoimme myös sinulle aina tuloksista kampanjan päättyessä.

 

KANAVAT

Kampanjan suorituskyvyn kannalta keskeistä on valita digitaaliset kanavat, joissa kohderyhmän edustajat viettävät aikaa.

Kampanja keskeisin tavoite on luoda konversioita hakemuksien muodossa, mutta hyödyntää tilaisuuden myös tuoda esiin yritystäsi työnantajana kohderyhmään kuuluville.

Tarjoamme rekrymarkkinoinnin ratkaisuja kaikissa tehokkaimmissa kanavissa.

Tutustu osaan toteutuksiamme

Olemme toteuttaneet asiakkaidemme kanssa erilaisia kampanjamalleja Facebookissa, Instagramissa, LinkedInissä sekä Youtubessa. Löydämme varmasti tehokkaan tavan myös sinulle.

Tutustu osaan videototeutuksistamme Youtube-kanavaltamme ja ota yhteyttä hyödyntääksesi digimarkkinoinnin kustannustehokkaat kohdennustavat seuraavassa rekrytoinnissasi.

Kuinka pääsemme aloittamaan?

Yhteydenotto riittää. Lähdemme yhdessä terävöittämään ne seikat, jotka kannattaa erottautumisessa muista työnantajista nostaa työnantajamielikuvamarkkinoinnin keskiöön. Kohderyhmäanalyysin muodossa selvitämme haettujen ammattilaisten osaamis- ja kokemusprofiilit ja hyödynnämme näitä tietoja ilmoitushaussa sekä kohdennetussa RekryMarkkinoinnin kampanjassa.

Mitä tarkemmin määritämme tavoitteet rekrytoinnin projektillemme, sitä positiivisemman hakijakokemuksen saamme hakijalle tuotettua.

Löydetäänkö osaajat yhdessä uudella tavalla?

Ota yhteyttä, ehdota tapaamista tai pyydä tarjous

Tai laita viesti, niin olemme yhteydessä sinuun

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Sijainnit

kartta karttamerkkikarttamerkkikarttamerkkikarttamerkkikarttamerkkikarttamerkkikarttamerkkikarttamerkkikarttamerkki